اخبار
بازدید معاون اجرایی و مدیر حوزه ریاست دانشگاه پیام نور استان تهران از واحد لواسانات






بازدید معاون اجرایی و مدیر حوزه ریاست دانشگاه پیام نور استان تهران از واحد لواسانات

به گزارش روابط عمومی دکتر شادرخ؛ معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان تهران و غفار بیات؛ مدیر حوزه ریاست دانشگاه، از دانشگاه پیام نور واحد لواسانات بازدید و ضمن ملاقات با دکتر محمد رضا حاتمی؛ رییس دانشگاه پیام نور مرکز لواسانات، از بخش های مختلف آموزشی، اداری و مزرعه تحقیقات کشاورزی این دانشگاه دیدار کردند.

گفت و گو و نشست با حضور مسوولان و کارکنان دانشگاه پیام نور واحد لواسانات از دیگر برنامه های این بازدید بود.

در این بازدید که قریب به 3 ساعت به طول انجامید معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان تهران در گفت و گو با کارکنان این دانشگاه، با تاکید بر این امر که یشتر زحمات همواره بر دوش کارکنان است، از خدمات ایشان قدردانی کرد و خواستار توچه بیشتر به حوزه درآمدزایی و فعال شدن این حوزه در دانشگاه پیام نور واحد لواسانات شد.

وی در ادامه افزود: در این مدت، علیرغم محدودیت منابع، تلاش شده که مشکلات مراکز و احدها با قید فوریت رسیدگی و حل شود و در ادامه مسیر نیز در رفع مشکلات نیروی انسانی و مسائل مالی، تلاش می کنیم دغدغه های مراکز و واحدها بزودی برطرف شود.

برخورد مناسب و در شان دانشجو و توجه به تکریم ارباب رجوع، از دیگر موضوعاتی بود که مورد توجه و محور سخنان معاون اجرایی و مدیر حوزه ریاست دانشگاه پیام نور استان تهران قرار گرفت.
e
در پایان این نشست، پرسش های مطرح شده کارکنان دانشگاه پیام نور واحد لواسانات توسط مسوولان ستاد دانشگاه پیام نور استان تهران پاسخ داده شد.


 
امتیاز دهی