اخبار آموزش
1399/8/25 یکشنبه
مسیر ثبت مهمان و شرایط انتقالی

.






مسیر درخواست مهمان 👇

 دانشجو  ⬅️ درخواست‌ها ⬅️ تقاضای انتقال و مهمان ⬅️ تقاضای انتقال به صورت مهمان در واحدها و مراکز داخلی

 پس از ثبت درخواست در سیستم جامع گلستان، از طریق مراکز مبدا و مقصد برای تایید درخواست خود پیگیری نمایید.
تبصره: دانشجویان متقاضی مهمان دائم باید به‌صورت فیزیکی به مرکز محل تحصیل خود مراجعه کنند.

👈 دانشجویان گرامی توجه داشته باشند که در صورت مهمان شدن به برخی از مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور، شهریه متغیر به شرح ذیل افزایش خواهد یافت:

۱- شهریه‌ی متغیر متقاضیان مهمان موقت یا مهمان دائم به مراکز چهارگانه شهر تهران  و مرکز ری با ضریب ۱.۳ محاسبه و اخذ می‌شود.

۲- شهریه‌ی متغیر متقاضیان مهمان موقت یا مهمان دائم به مراکز استانها و شهرهای لواسان، دماوند، پردیس، ورامین و پاکدشت با ضریب ۱.۲ محاسبه و اخذ می‌گردد.

۳- شهریه‌ی متغیر متقاضیان مهمان موقت یا مهمان دائم از مراکز با نواحی پایین‌تر به بالاتر به غیر از شهرهای مذکور بند ۱ و ۲، بدون ضریب محاسبه می شود

❇️ شایان ذکر است برای درخواست مهمان موقت ثبت درخواست از طریق سامانه و برای درخواست مهمان دائم و تغییر رشته، مراجعه‌ی حضوری به کارشناسان آموزش مرکز/واحد ضروری است.

شرایط انتقالی در دانشگاه  پیام نور

در دانشگاه پیام نور انتقالی به معنای خاص وجود ندارد. اما نقل وانتقال (مهمان) به سه طریق امکان پذیر است:

🔵مهمان موقت:( جا به جایی بین مراکز وواحدها برای هر ترم - که فرد متقاضی می بایست پس از واریز شهریه ثابت در اول ترم، از سیستم گلستان درخواست مهمان موقت به مرکز مورد نظر خود ثبت کند که درصورت موافقت مبدا ومقصد دانشجو مهمان مرکز مورد نظر می‌شود)

🔵مهمان دائم: ( مهمان دائم دارای شرایط خاصی است از جمله تغییر محل سکونت دانشجو، تغییر محل شغل همسر یا پدر ومادر،بیماری خاص و...) دراین خصوص فرد می بایست به دانشگاه مراجعه،فرم های مربوطه را تکمیل و مستندات خود را ارائه دهد.

🔵 مهمان اضطراری( تعیین محل آزمون): حدود یک ماه قبل از امتحانات پایان ترم سیستم گلستان این امکان را به دانشجو می دهد تا محل آزمون پایان ترم خود را مشخص کند. که درصورت موافقت مقصد، دانشجو امتحانات پایان ترم را در مرکز مورد نظر می‌گذراند.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر