اخبار امتحانات
1401/8/21 شنبه
نکات آزمون های الکترونیکی
امتحانات حضوري

.



برخی امتحانات پیام نور به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود. منظور از الکترونیکی این است که به‌جای کاغذ شما با کامپیوتر امتحان می‌دهید. از نظر سوالات فرقی بین امتحان کاغذی و الکترونیکی وجود ندارد.
 الکترونیکی بودن امتحان در کارت ورود به جلسه مشخص شده است. اگر در قسمت نحوه‌ی برگزاری کارت ورود به جلسه کلمه‌ی الکترونیکی نوشته شده باشد، امتحان الکترونیکی و اگر نوشته نشده باشد یا کلمه کاغذی نوشته شده باشد امتحان کاغذی می‌باشد.

 نکته مهم:
اگر امتحان شما الکترونیکی ‌باشد شماره‌ی شناسنامه خود را به خاطر داشته باشید (با به همراه داشتن کارت دانشجویی هم شماره دانشجویی و هم شماره شناسنامه را به همراه دارید.) و به یاد داشته باشید در صورت تاخیر ۱۵ دقیقه‌ای بعد از شروع امتحان، سیستم دیگر اجازه امتحان به دانشجو را نمی‌دهد.

در صورت همزمانی 2 آزمون اولویت برگزاری آزمون با ازمون رایانه ای می باشد

دانشجویانی که آزمون الکترونیک دارند، بعد از ورود به سیستم و مشاهده‌ی سؤالات، باید به گزینه‌ها پاسخ دهند و راهی برای انصراف از آزمون نیست.
در صورت عدم پاسخ‌گویی به گزینه‌ها، هیچ مسئولیتی به عهده دانشگاه نبوده و به منزله‌ی تحویل پاسخنامه سفید تلقی شده و نمره دانشجو صفر خواهد شد و به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد.

دانشجویانی که آزمون الکترونیکی دارند، به‌محض برخورد با هر نوع مشکل در روند برگزاری آزمون، به‌هیچ‌وجه دکمه‌ی "پایان آزمون" را نزنند. در این حالت حتما به توصیه‌های مسئولان برگزاری آزمون توجه کنید.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر